MIŁO CIĘ POZNAĆ!
Hej, jestem Asia! Pragnę przywitać Cię na stronie poświęconej planowanowaniu i produktywności, ale także sposobom myślenia! Dodatkowo pokazuję, że social media mogą być całkiem użyteczne i przyjazne. Rozglądnij się, z pewnością znajdziesz coś dla siebie!
CO MOGĘ DLA CIEBIE ZROBIĆ!
Chętnie pokażę Ci jak wyznaczać cele i tworzyć plany które rzeczywiście zrealizujesz! Z przyjemnością stworzę elektroniczną wersję Twojego kursu lub kart pracy w Notion, a także poprowadzę profil w mediach społecznościowych! ♡ Zapytaj o szczegóły!

OFERTA

  • 1
    DLA FIRM
    Chcesz lepiej zorganizować pracę w swojej firmie, potrzebujesz systemu do planowania, a może produktu w wersji wirtualnej? A może zależy Ci na szkoleniu? Koniecznie sprawdź co dla Ciebie przygotowałam!
    Przechodzę do oferty!
  • 2
    INDYWIDUALNA
    Czujesz, że chcesz zorganizować swoje życie? Jeśli tak, to jesteś w dobrym miejscu! Stworzę dla Ciebie system do planowania, a także rozwiążemy Twoje problemy z produktywnością!
    Sprawdzam usługi!
  • 3
    MATERIAŁY I KURSY
    Nie chcesz korzystać z usług i wolisz pracować na gotowych materiałach? Rozumiem! Sprawdź, jak możesz wznieść swoje planowanie na wyższy poziom!
    Przechodzę do materiałów!

KILKA SŁÓW O PLANOWANIU

Najnowsze na blogu

Metoda trzech nawyków

Poranna rutyna opanowana!

Dzięki tej metodzie pogodzisz wszystko co najważniejsze, zdobędziesz nowe umiejętności i a także pewien rodzaj spokoju który idzie za "już tyle zostało dziś zrobione".

To wszystko brzmi bardzo górnolotnie, ale w zasadzie każde jedno słowo jest prawdziwe. Często słowa produktywność i nawyki kojarzą nam się z nieustannym biegiem, doskonaleniem się za wszelką cenę. Wszystko świetnie, tylko nie o to w tym chodzi! Chcemy być produktywni, kształtować swój charakter i przyzwyczajenia po to, aby mieć spokojniejsze, wygodniejsze życie, w którym pracujemy mądrzej, nie ciężej. Nie po to żeby biegać w popłochu między zadaniem a zadaniem i być ciągle okrutnie zajętym.

Dlatego każdemu, niezależnie na jakim odcinku drogi się znajduje, polecam metodę trzech nawyków! Polega ona na wykonaniu każdego dnia min. jednego nawyku z tych trzech filarów:

  • Zdrowie psychiczne
  • Zdrowie fizyczne
  • Zdobywanie umiejętności

Ja stosuje ją co rano, dzięki temu jeszcze przed śniadaniem mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że już o siebie zadbałam i pielęgnowałam dobre przyzwyczajenia. Byłam produktywna! 

Nie chodzi mi o nic ekstremalnego. Ba! Ja nawet nie mówię o niczym, co stanowi szczególne wyzwanie. Ja mówię o rzeczach...przyjemnych!

Moim nawykiem wspierającym zdrowie psychiczne jest prowadzenie dziennika (ileż ja prób miałam, zanim on ze mną został, to głowa mała). Czasem bierze mnie na głębokie przemyślenia, czasem opisuje swoje sny, a czasem bazgrolę o tym, że na śniadanie to bym awokado zjadła, ale nie kupiłam i oj ja biedna. Codziennie staram się także napisać w nim jedno zdanie mówiące o tym, za co jestem wdzięczna. Choć praktykowanie wdzęczności może być zupełnie oddzielnym nawykiem (i hej, zajmuje jakieś 5 min!)

Dla zdrowia fizycznego również można wiele zrobić, zaczynając od wypicia szklanki wody, przez krótkie rozciąganie, po pełny trening. U mnie od marca 2020 króluje joga i póki co ze mną zostanie! Bardzo polecam aplikację DownDog w której można wybrać typ treningu, długość, a nawet ilość muzyki i głos instruktora! 

Co ze zdobywaniem lub rozwijaniem nowych umiejętności? No jak to co, trzeba działać! Można pobrać Duolingo i uczyć się języka, przeczytać rozdział książki, wykonać lekcję ze Skillshare, zrobić rządek na drutach, kolorować, szkicować... to już zależy od indywidualnych potrzeb! 

Ile to wszystko zajmuje? Cóż, w najkrótszej wersji (u mnie) ok 15 min, po 5 min na każdą czynność, choć wolę poświęcać na te nawyki znacznie więcej czasu, ale cóż, życie życiem i nie zawsze się da! Ale pomyśl, ile może trwać np. wypicie szkalnki wody, zapisanie 3 rzeczy za które się jest wdzięcznym (można w notatkach w telefonie pijąc wodę) i zrobienie jednej lekcji w aplikacji? 10 min góra! 

O każdy z tych obszarów dbać należy, balansować je i między nimi. Gwarantuję, że po zastosowaniu metody trzech nawyków dzień będzie lepszy! 

I to tyle na dziś, trzymajcie się, hej! 

Photo by Nanxi wei on Unsplash